Koszt dostawy:
Płatność z góry: Kurier – 12 zł
Płatność za pobraniem (przy odbiorze): Kurier – 15 zł
DARMOWA DOSTWA POWYŻEJ 700 ZŁ
Oferujemy również DARMOWY odbiór w Częstochowie!
Adres:
ul. Wilosna 20/22
42-200 Częstochowa
CZAS WYSYŁKI
*W przypadku informacji ” Dostępne na zamówienie” czas wysyłkowy szacuje się między 14 a 80 dni roboczych . Wysyłka jest uzależniona od dostawy produktu na zamówienie. Produkty te mogą być również dostępne w ciągu 1-2 dni od złożenia zamówienia. O wszystkich szczegółach indywidualnie kontaktujemy się z klientem.
Produkty ” na zamówienie” mogą mieć inną cenę. Jest ona uzależniona wyłącznie od dostaw bądź samych producentów. Konieczna może być dopłata.
W razie wybrania opcji „Odbiór osobisty” bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 606 497 714 lub przez pocztę e-mail: biuro@pat5.pl w celu uzgodnienia dogodnego terminu dostawy.
ZWROT TOWARU / REKLAMACJA
W przypadku zwrotu towaru, kupujący zobowiązany jest do kontaktu emailowego na adres biuro@pat5.pl. Konieczne jest złożenie oświadczenia o chęci zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zakupu. Nasz sklep dokonuje odbioru towaru od klienta i pokrywa koszty zwrotne. Zwrot środków następuje do 14 dni od odbioru przesyłki zwrotnej. Brak kontaktu ze strony kupującego o chęci wykonania zwrotu skutkuje poniesieniem przez kupującego kosztów związanych ze zwrotem towaru na własną rękę. W przypadku wysyłki samodzielnej to konsument ponosi koszty związane z wysyłką zwracanego towaru.
Zwracany towar musi zawierać oryginalne opakowanie, komplet metek które stanowią integralną część nowego produktu.
W przypadku reklamacji towaru, kupujący zobowiązany jest do kontaktu emailowego na adres biuro@pat5.pl. Konieczne jest złożenie na email – lub dołączenie do przesyłki oświadczenia(formularz reklamacyjny) o reklamacji towaru, z dokładnym opisem wady, uszkodzenia, datą odkrycia wady, roszczeniem wymiany produktu, naprawy, zwrotu środków. Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy ( Pat5 Patryk Bakir Ul. Wilsona 20/22 42-200 Częstochowa ) do 14 dni od złożenia informacji emailowej o reklamowaniu produktu. Dział reklamacyjny ma 14 dni na wydanie decyzji deklamacyjnej. W przypadku akceptacji reklamacji – zwracane sa koszty towaru do kupującego. W przypadku negatywnej decyzji reklamacyjnej sklep przechowuje towar klienta przez 1 miesiąc od otrzymania go – na czas odbioru z siedziby firmy. Możliwe jest uiszczenie opłaty na ponowną wysyłkę. Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia kosztów przesyłki zwrotnej do siedziby firmy jako reklamacja nieuzasadniona.
W przypadku gdy produkt z reklamacji nieuzasadnionej jest produktem nowym bez śladów użytkowania, możemy przyjąć zwrot produktu. W takim przypadku zlecamy zwrot środków za towar, wysyłkę towaru ( najtańsza z dostępnych opcji ). W przypadku wysyłki samodzielnej to konsument ponosi koszty związane z wysyłką zwracanego towaru.